Tembakau + Babi + Setan = R0K0K BABI!!!

Posted by SS  |  at  12:25:00 PG 7 comments

Entry menghentam,kalo tak suke jangan bace..sikit je kot,tak bnyak p0ng..

"Hisap rokok ke,tak hisap rokok ke,mati jugak".

"Sapa kata rokok haram?ustaz aku hisap rokok rilex jek..ko ni pengganut teori konspirasi btol la".

Itu antara jawapan si perokok tegar.Kalau dah pakai otak BABI memang payah nak ditarbiah..minum air zam zam sampai kering telaga pun belum tentu dapat dibaik pulih,wallahualam..betullah kata Ibnu Sina,yg berbunyi:

"aku(ibnu Sina) mampu berdebat dengan 100 orang bijak pandai,tapi aku akan kalah dengan seorang yang JAHIL(otak BABI)"..

Betul ke rokok kat Malaysia tak de kandungn BABI,anda pasti?Sedangkan PTPTN yg mengamalkan riba ada "pihak" cakap HALAL,ni kan pulak DNA BABI yang kita tak nampak..wallahualam

Rasulullah SAW pernah berpesan dalam hadisnya yg berbunyi:
"Kelak akan datang kaum-kaum di akhir zaman, mereka suka menyedut asap tembakau dan mereka berkata: Kami adalah umat Muhammad padahal mereka bukan umat ku dan aku juga tidak menganggap mereka sebagai umat ku, bahkan mereka adalah orang yang celaka"
Abu Hurairah R.A yang mendengar sabda tersebut bertanya: "Bagaimanasejarah tembakau itu tumbuh wahai Rasulullah?"
Sabda Rasulullah SAW : " Sesungguhnya setelah Allah menciptakan Adam dan memerintahkan para malaikat untuk sujud (tanda penghormatan) kepada Adam, seluruh malaikat kemudian sujud kepadanya kecuali iblis. Dia enggan, sombong dan termasuk orang-orang yang kafir. Allah bertanya kepada iblis : Wahai iblis apa yang menyebabkan kamu tidak mahu sujud ketika Aku memerintahkan mu? Kata iblis : Aku lebih baik darinya, aku tercipta dari api sedangkan ia dari tanah. Allah berfirman: Keluarlah engkau dari syurga, sesungguhnya engkau terkutuk dan engkau dilaknat hingga akhir. Iblis keluar dalam ketakutan hingga terkencing-kenc ing. Dari titisan kencing iblis itulah tumbuh sejenis tumbuhan yang dinamakan pokok tembakau."
Nabi bersabda lagi : "Allah memasukkan mereka ke dalam neraka dan sesungguhnya tembakau adalah tanaman yang keji"

Nabi tak ngaku umat you..


Rokok adalah HARAM lagi merosakkan..buat perokok tegar tolongla letak jawatan jadi jin..jin je yang makan asap tau..rokok tak de beza dengan BABI,JUDI,ARAK,ZINA,RIBA dan dll..huh!!!

Sori kalo ade yang kecik ati..aku tengah bad mud ketika menaip entry ni..

Tagged as:

About the Author

Seorang pelajar dan pekerja pada masa yang sama, belajar sekadar untuk bekalan hidup agar tak sesat, bekerja pula sekadar mencari harta dunia yg sementara.. sebarang pertanyaan emailkan ke: white_sheep@linuxmail.org

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

7 ulasan:

  1. xske lelaki merokok..busuk..ahahaha

    BalasPadam
  2. yang tak merokok tu baru cool...heee~

    BalasPadam
  3. Betol tu..orang yang merokok sebenarnya pembunuh..dalam diam tak diam pembunuh yg paling ramai kat dunia ni...


    http://informations-the.blogspot.com

    BalasPadam
  4. naseb la sapa yg isap tu ....

    BalasPadam
  5. sokong entry nie . benci orang merokok !

    BalasPadam
  6. ada orang tanya, ni hadith riwayat mana? i mean bukti yang sahih nya mana? bukan saya nak mempertikaikan, saya pun tak suka org merokok n saya share benda ni pastu ada org tanye soalan tu kat saya. tibe-2 terfikir, mana dapat riwayat ni? huu~

    BalasPadam

Cerita Lain

    Popular Posts

Copyright © 2013 Speaker Sekolah. Blogger SS converted by SpeakerSekolah
Amirul Fazil. Proudly Powered by Blogger.
back to top