Perempuan Merajuk Comel?

Posted by SS  |  at  1:10:00 PTG 17 comments

Masak aku kena belasah nanti..tlun2..

Sebenarnya merajuk ni ada 3 tahap..

1.Tahap Suruh Pujuk - bila pompuan berada pada tahap ni mereka automatik akan jadi comel..tahap ni akan terjadi bila keinginan pompuan tu kita tolak..part mana yang comel? Secara saintifiknya, bila pompuan tengah merajuk dah tiada lagi istilah "control ayu"..kalau sebelum ni "lenggang2 kingkong" tapi bila dah merajuk mereka akan transform kepada jalan2 "chipmunk"..muka memang tak ayu dah,muncung je memanjang..ambik gunting potong muncung tu baru tau..kekeke

2.Tahap Merajuk Dalam Senyuman - yang ni payah sikit nak kesan..kebiasaanya pompuan yang merajuk dalam senyuman, dia akan kurang bercakap,termenung dan endah tak endah je apa kita cakap..dia akan senyum je..simptom macam korang tahan kentut, lebih kurang camtu la sifatnya..kekeke

3.Tahap Baling Cawan + Pujian Maut - niat sebenar pompuan buat camtu sebab nak kasi korang malu depan orang ramai..kalau dia dah benci sngat ngan korang dia akan cucuk pakai garpu atau pisau..takutttt..

Macam pompuan pulak aku..tau2 je..kahkahkah

P/s:ok,nak g pujuk siti saleha lak..dari pagi tadi merajuk..ishhh..doakan aku selamat hendaknya..hehe

Tagged as:

About the Author

Seorang pelajar dan pekerja pada masa yang sama, belajar sekadar untuk bekalan hidup agar tak sesat, bekerja pula sekadar mencari harta dunia yg sementara.. sebarang pertanyaan emailkan ke: white_sheep@linuxmail.org

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

17 ulasan:

  1. kb pompuan jd kb comel..hahahahahahha

    BalasPadam
  2. @kotak bulateh?ye ke pompuan??cer tunjuk muka skit...nampak sangat lah..kekekek

    BalasPadam
  3. wa robot comel,tp bila merajuk terus jadi hensem eh apa ni?haha

    BalasPadam
  4. silalah berhenti berharap okay? ahaha

    BalasPadam
  5. @si robot comelkalau laki merajuk dia akan jadi ayu..kakaka

    BalasPadam
  6. siti saleha???
    ouh....
    weh.aku kalo majok comel taw!

    BalasPadam
  7. setakat baling pinggan tu bukan merajuk. tu marah tahap dewo dah tu.. ahaha. by the way aku susah nak merajuk. just kalau aku merajuk, aku diam je sampai aku sejuk. aahahaha.

    BalasPadam
  8. ca kalo majuk bukan tahap comel dah...terus jadi hulk..tak pon macam mail lambung..wakaka.. :D

    BalasPadam
  9. ika no 2..hik3..btol la..ta tipu..tp bab kentut uh nope la ye

    BalasPadam
  10. Fine-2 ... Lepas nih aku nak boikot ko. Aku x comel ek ??

    BalasPadam
  11. @RinsyaRycaku x pnah tngok muke ko,mane aku tau comey ke x..XDD

    BalasPadam
  12. ct suka merajuk...time org pujuk yg comey tu :D

    BalasPadam
  13. grr.. aku mrajuk ko ckp cm katak (~,~)

    BalasPadam

Cerita Lain

    Popular Posts

Copyright © 2013 Speaker Sekolah. Blogger SS converted by SpeakerSekolah
Amirul Fazil. Proudly Powered by Blogger.
back to top