Cik Duyung Ca Bagi Aku Hadiah

Posted by SS  |  at  10:02:00 PTG 7 comments


Terima kasih ye Cik Duyung Ca .. Hari ni baru dapat pegang hadiah tanda cinta kita .. Walaupun agak kecewa tak dapat tedybear, tapi dapat keychain buatan air tangan kamu dah cukup bermakna buat diriku yang kesepian. Akan ku simpan keychain pemberian mu ini sampai ke akhir hayat. Amacam ayat aku? Power tak?hehe



Kalau korang nak keychain lagi cantik macam kat atas tu bolehlah ke:




                                            (Dyoung Craft) <---- klik .. Tempahan masih dibuka .. 




Jom kita tempah banyak2 sampai Cik Duyung Ca tak sempat nak bernafas .. kekeke




ok bye..


Tagged as:

About the Author

Seorang pelajar dan pekerja pada masa yang sama, belajar sekadar untuk bekalan hidup agar tak sesat, bekerja pula sekadar mencari harta dunia yg sementara.. sebarang pertanyaan emailkan ke: white_sheep@linuxmail.org

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

7 ulasan:

  1. wahhh.. untunglerr dpt keychain dri kekasih -___-

    BalasPadam
  2. baru dpt balik kg yer..cian dia...hehe..mekaseh pomot skali tu..

    psst2! cik tunang majuk tu..kang salah paham..hehe

    BalasPadam
  3. untung la ada keychain cute2 mcm tu kan..haha~

    BalasPadam
  4. untung la dpt keychain dr kekasih...huhuh...

    sentap kang cekbolat tu...hahaha

    BalasPadam
  5. ayok...cekbolat jeles...hehehe...

    untung lerrrrr~

    BalasPadam

Cerita Lain

    Popular Posts

Copyright © 2013 Speaker Sekolah. Blogger SS converted by SpeakerSekolah
Amirul Fazil. Proudly Powered by Blogger.
back to top